جزئیات طرح فروش سایپا ویژه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول و لینک ثبت‌نام نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی‌ بیشتری دارد توضیحات اتاق اصناف مشهد درباره «شناسه یکتا»ی اصناف عقب‌نشینی ۳۲ هزار واحدی بورس | ۹۰ درصد نماد‌ها منفی شد! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، سطح زیر کشت هندوانه بذری در خراسان‌رضوی است ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ سریA چند؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنعانی: وزارت حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند پیش ثبت‌نام اینترنتی توزیع لاستیک به زودی آغاز می‌شود قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۴ بنگاه املاک از ابتدای سال در مشهد | در ادامه بازرسی‌ها ۲ بنگاه املاک پلمب شد آخرین خبر درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرار مالیاتی ۵۰ میلیاردی ۴ طلافروش در اردبیل آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی از امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول قیمت رئیس اتحادیه طلافروشان: با بستن مغازه‌ها هیچ کاری درست نمی‌شود ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزام نیست قیمت ارز‌های مبادله‌ای در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سکه یک کانال عقب نشینی کرد | حباب سکه امروز چقدر است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما در آستانه ۲ میلیاردی شدن (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با چقدر نقدینگی می‌توانیم در بولوار امام‌خمینی(ره) مشهد، خانه اجاره کنیم؟ اینفوگرافی | کدام استان‌ها رکورددار چک برگشتی هستند؟ آیا تابستان امسال با کمبود برق مواجهیم؟ آغاز فروش اقساطی شاسی بلند کرمان موتور از امروز + جزئیات (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سود عجیب خریداران رمزارز تلگرام! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: اتاق بازرگانی خاستگاه تصمیم‌سازی اقتصاد استان است پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روند بازار طلا و سکه کاهشی است؟
سرخط خبرها

نگاهی به بازار و قیمت کالا‌های ضروری در مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۰۰۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
نگاهی به بازار و قیمت کالا‌های ضروری در مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی ضمن اعلام اینکه بازار اقلام اساسی از نظر توزیع در آرامش نسبی به سر می‌برد، گفت: رصد نظارتی بر بازار اقلام اساسی به طور مستمر ادامه دارد.

محسن صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص وضعیت بازار گوشت قرمز و مرغ در مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز در روز‌های اخیر روند افزایشی داشته، طبیعی است که مصرف موادغذایی جایگزین گوشت از جمله مرغ افزایش داشته و تبعاً این افزایش تقاضا ممکن است موجب کمبود این کالا شود. قیمت مصوب مصرف‌کننده مرغ ۷۹ هزارتومان و قیمت عمده ۷۵ هزارتومان است و بازار موظف به تبعیت از این قیمت تعیین شده است.

به گفته وی، در فصل زمستان برّه آماده کشتار کم است بنابراین عرضه دام به بازار کم می‌شود، در عین حال به‌صورت طبیعی و معمول در این فصل میزان مصرف پروتئین از جمله گوشت و تخم‌مرغ نیز در بین مردم افزایشی است. علاوه بر این در حال حاضر شاهد افزایش قیمت نهاده‌های دامی و سایر هزینه‌ها از جمله حامل‌های انرژی، دارو‌های دامپزشکی و هزینه‌های کارگری هستیم که موجب ضرردهی دام‌داران شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که تورم نقطه به نقطه سایر محصولات در مقایسه با گوشت قرمز بیشتر بوده است.



وی افزود: گوشت یکی از مهم‌ترین کالا‌های موردنیاز است که با انواع و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود به‌طوری‌که گوشت بااستخوان، بی‌استخوان، بدون‌چربی، باچربی، بی‌گردن، باگردن، ران و سردست از سوی هر فروشنده به قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد و فروشندگان دلایل مختلف برای قیمت‌گذاری خود مطرح می‌کنند. در روز‌های گذشته قیمت دام سبک روند افزایشی داشته و تا حدود ۲۵هزارتومان گران‌تر از قبل (قیمت دام زنده ۲۲۰ هزار تومان از قرار هر کیلو) عرضه شده است.

نگاهی به بازار کالا‌های ضرور در بازار مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

صیادی درباره بازار موادغذایی یادآورشد: در چند روز گذشته با توجه به افزایش برخی موادغذایی اساسی، برنج و حبوبات از این قاعده مستثنا نبوده و حدود ۱۰درصد افزایش قیمت داشته است.

نرخ مواد غذایی در بازار مشهد

وی افزود: با توجه به کاهش قیمت روغن (۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از سال گذشته) در سال جاری، کاهش تقاضا در پی مازاد عرضه اتفاق افتاده است. همچنین این کالا نیز در سال جاری کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->